5 πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σου όταν ξεκινάς προπόνηση με βάρη

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη ότι η προπόνηση με βάρη στο γυμναστήριο σας κάνει πιο δυνατούς και πιο ευέλικτους. Αλλά αυτό που πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν είναι ότι η προπόνηση ενδυνάμωσης έχει πολλά περισσότερα οφέλη τόσο για το σώμα σας όσο και για το μυαλό σας.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε για πέντε απίστευτα αποτελέσματα της προπόνησης με βάρη που θα σας βοηθήσουν να απομακρύνετε τελικά τις δικαιολογίες για να αποφύγετε την αίθουσα με τα βάρη.

Ο μεταβολισμός σας παίρνει ώθηση

Έχοντας περισσότερους μυς, μετατρέπετε το σώμα σας σε μια μηχανή καύσης λίπους. Η οικοδόμηση της μυϊκής μάζας βοηθά το σώμα σας να καίει περισσότερο αποτελεσματικά το λίπος σε κατάσταση ηρεμίας. Πολύ απλά, δεν αναπτύσσετε ίδια μυϊκή μάσα μέσω cardio όπως με τις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Με άλλα λόγια, όσο περισσότερη μυϊκή μάζα αναπτύσσετε χρησιμοποιώντας βάρη στην προπόνησή σας, τόσο περισσότερες θερμίδες και λίπος καταφέρνετε να καίτε.

Προστατεύετε τα οστά σας

Θέλετε να παραμείνετε δραστήριοι και χωρίς τραυματισμούς σε όλη τη διάρκεια της ζωής σας; Η σωματική άσκηση είναι βασική προϋπόθεση. Όλο και περισσότερες έρευνες δείχνουν ότι η άσκηση με βάρη μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της απώλειας οστικής μάζας (ή πιθανόν να «χτίσει» οστά) και με τη σειρά της να μειώσει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης και πιθανών καταγμάτων κάτω από τη μέση. Κατά κάποιον τρόπο, πραγματικά αντισταθμίζετε τη γήρανση.

Ο ύπνος σας μπορεί να βελτιωθεί

Η άσκηση αντίστασης με βάρη είναι μια φυσική θεραπεία για τα προβλήματα ύπνου. Μια μικρή μελέτη στο περιοδικό Journal of Physiology Online διαπίστωσε ότι οι ηλικιωμένοι που εξασκούσαν προπόνηση αντοχής μέτριας έντασης για 12 εβδομάδες είχαν καλύτερη ποιότητα ύπνου σε σύγκριση με τους ηλικιωμένους που παρέμειναν στην απραγία της καθιστικής ζωής σε περίοδο έξι μηνών. Βέβαια, η σοβαρή προπόνηση ενδυνάμωσης ή η έντονη ανύψωση βάρους κοντά στον ύπνο θα μπορούσε να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα και να τον διαταράξει.

Διατηρείτε διαύγεια σκέψης

Η ενίσχυση της μυϊκής δύναμης μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου. Στην πραγματικότητα, έρευνες έχουν δείξει ότι η εκκίνηση της άσκησης με βάρη μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας με την πάροδο του χρόνου. Όσο πιο ισχυροί γίνονται οι άνθρωποι σε σωματικό επίπεδο, άλλο τόσο μεγαλύτερα είναι και τα οφέλη για τον εγκέφαλό τους.

Διώχνετε μακριά το άγχος

Ενώ οι περισσότερες διαθέσιμες έρευνες σχετικά με τα οφέλη της άσκησης επικεντρώνονται στην αερόβια δραστηριότητα, υπάρχουν μελέτες που εστιάζουν στην άσκηση με βάρη και έχουν διαπιστώσει ότι αυτή μπορεί να αποτελέσει μια αξιόλογη προσθήκη για τα άτομα με άγχος. Βοηθά τα άτομα να διοχετεύουν το στρες στα βάρη και οι δυνατές κινήσεις σας επιτρέπουν να απελευθερωθείτε τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-06-14T18:03:49+00:00