Μερικοί λόγοι που το CrossFit διαφέρει από τα συνηθισμένα είδη γυμναστικής

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Το CrossFit προσεγγίζει την έννοια του fitness με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από οποιοδήποτε άλλο είδος γυμναστικής και εφόσον η κάθε επανάληψη έχει γίνει σωστά, τότε είναι πολλά παραπάνω από μια απλή προπόνηση. Ας εξετάσουμε μερικούς από τους  λόγους που το CrossFit είναι τόσο διαφορετικό από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο γυμναστικής μπορεί να έχετε συνηθίσει.

Διαθέτει πρωτοποριακό εύρος
Το τρέξιμο αυξάνει την αντοχή σας, τα βάρη ενδυναμώνουν το σώμα σας και η ποδηλασία μεταμορφώνει τα πόδια σας. Βασικά, αυτό σημαίνει, ότι είσαι πιο γρήγορος, πιο δυνατός και πολύ καλύτερος σε πολλές και διαφορετικές ασκήσεις. Η προπόνηση δεν είναι βασισμένη σε κανέναν άλλο στόχο πέρα από το να γίνεις καλύτερος με έναν πλήρη τρόπο.

Κάθε προπόνηση είναι διαφορετική 
Η μεθοδολογία του CrossFit είναι βασισμένη στην πεποίθηση ότι ο εχθρός είναι η ρουτίνα. Σκοπός είναι ο κόσμος να γυμνάζεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία ασκήσεων και ως εκ τούτου μπορείς να πηγαίνεις στο γυμναστήριο και να κάνεις CrossFit κάθε ημέρα, για μήνες, χωρίς να ολοκληρώνεις ποτέ την ίδια προπόνηση δύο φορές

Η προπόνηση είναι λειτουργική
Κύριος στόχος των προπονήσεων CrossFit είναι να γίνεις καλύτερος στη ζωή. Το CrossFit εστιάζει σε ασκήσεις όπως τα squat, οι πιέσεις στον πάγκο, τα σπριντ και τα push-ups που μιμούνται τις φυσικές κινήσεις του σώματος, ώστε να σε βοηθήσουν να κάνεις πολύ πιο εύκολες καθημερινές σου ασχολίες που μπορεί έως τώρα να σου φαίνονταν βουνό.

Συνδυάζει καρδιαγγειακή άσκηση και προπόνηση ενδυνάμωσης 
Το CrossFit σου ζητά να ολοκληρώσεις όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις μπορείς από μερικές ασκήσεις σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και να ολοκληρώσεις όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις μπορείς από άλλες ασκήσεις μέχρι να πεις μην αντέχεις άλλο. Αν προσπαθήσεις να ολοκληρώσεις όσο πιο πολλές επαναλήψεις μπορείς σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα κάνεις την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά. Την ίδια στιγμή, αν εκτελέσεις την ίδια κίνηση, αλλά αγνοήσεις το χρόνο και απλώς ολοκληρώσεις όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις μπορείς με αργό και σταθερό ρυθμό, θα ταρακουνηθεί ολόκληρο το σώμα σου.

Οι προπονήσεις είναι πάντα έντονες
Οι προπονήσεις CrossFit συνήθως γίνονται είτε για μέγιστο αριθμό επαναλήψεων ή για συγκεκριμένο χρόνο, εννοώντας ότι, λίγο έως πολύ, οποιαδήποτε προπόνηση CrossFit και αν ολοκληρώσεις, θα είναι υψηλής έντασης. Η προπόνηση υψηλής έντασης είναι σημαντική για τη βελτίωση της καρδιαγγειακής ικανότητας, χτίζοντας μυϊκή μάζα και κάνοντας την προπόνηση όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική σε όσο πιο μικρό χρονικό διάστημα γίνεται. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί αν κάνεις διάδρομο για 40 λεπτά ενώ παρακολουθείς τηλεόραση!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-07-26T17:47:49+00:00