Αυτή είναι η καλύτερη γυμναστική για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Μία νέα έρευνα έρχεται να μας αποκαλύψει τη γυμναστική που «ρίχνει» πιο αποτελεσματικά από οποιαδήποτε άλλη την κοιλιά, κι αυτό επειδή καταπολεμά το λίπος.

Η εν λόγω έρευνα δημοσιεύθηκε στην Αμερικανική Επιθεώρηση Αθλητικής Ιατρικής και Φυσιολογίας της Άσκησης και στηρίζεται σε ένα πείραμα που πραγματοποίησαν οι ερευνητές, οι οποίοι και ζήτησαν από δύο ομάδες ατόμων να ασκηθούν με διαφορετικούς τρόπους γυμναστικής, επί τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Πιο αναλυτικά, το πρώτο γκρουπ γυμναστικής έκανε τέσσερις φορές αερόβια άσκηση σταθερού τέμπο (δηλαδή διάδρομο, ελλειπτικό ή στατικό ποδήλατο), συνδυαστικά με προπόνηση ενδυνάμωσης, σε αντίθεση με το δεύτερο γκρουπ που αφιέρωσε το χρόνο της προπόνησής του για δύο ημέρες σε αερόβια σταθερού τέμπο και για άλλες δύο σε διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, η οποία και ουσιαστικά αφορά ένα σύντομο πρόγραμμα έντονης γυμναστικής, γεμάτο με εναλλαγές και επαναλήψεις. Αναφερόμαστε, δηλαδή, σε μερικά δευτερόλεπτα μάξιμουμ έντασης, τα μισά εκ των οποίων αφορούν συνήθως χαλαρή άσκηση και πάλι από την αρχή.

Έτσι, οι συμμετέχοντες στη δεύτερη ομάδα απώλεσαν πιο πολύ λίπος και πόντους από την περιφέρεια της μέσης τους σε σύγκριση με τους ασκούμενους που δεν έκαναν αυτό το είδος άσκησης. Το συμπέρασμα που προκύπτει, λοιπόν, είναι ότι η διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης είναι μεν πιο σύντομη, αλλά και πιο εξαντλητική και πιο αποτελεσματική στην καύση του λίπους γενικότερα, αλλά και ειδικά, όσον αφορά στην περιοχή της κοιλιάς.

Τι περιμένετε λοιπόν; Ξεκινήστε σήμερα κιόλας τη συνδρομή σας στο Bodyscape και χάστε επιτέλους μια και καλή αυτό το επίμονο λίπος στην κοιλιά!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2019-01-03T18:12:24+00:00