Μερικοί καλοί λόγοι για να ξεκινήσετε κολύμβηση

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Ζούμε σε μια χώρα που φημίζεται για τις παραλίες της και την αγάπη της για το καλοκαίρι, οπότε είναι κρίμα να μην εκμεταλλευόμαστε αυτό το στοιχείο.

Για τους περισσότερους το κολύμπι θεωρείται  περισσότερο διασκέδαση, παρά γυμναστική ωστόσο κανείς δεν είπε ότι αυτά τα δύο δεν μπορούν να συνδυαστούν. Αν ακόμα βαριέστε να μπείτε στη διαδικασία να κολυμπήσετε πραγματικά, τότε ας δούμε μαζί μερικούς λόγους για το πώς θα κερδίσετε πολλά αν ξεκινήσετε την κολύμβηση.

Αυξάνει τη μυϊκή μάζα και δύναμη

Συγκριτικά με τις άλλες μεθόδους αεροβικής άσκησης, η κολύμβηση είναι ιδανικός τρόπος για την ενίσχυση της μυϊκής μάζας. Δεδομένου ότι όταν τρέχουμε σε ένα γήπεδο, η μόνη αντίσταση  που αντιμετωπίζουμε είναι εκείνη του αέρα, όταν κάνουμε κολύμβηση, καλούμαστε να κινήσουμε το σώμα μας μέσα στο νερό, το οποίο απαιτεί πολλαπλάσια αντίσταση και δύναμη. Συνεπώς, εκτός από αεροβική, η κολύμβηση εντάσσεται και στις ασκήσεις ενδυνάμωσης της μυϊκής μας μάζας.

Ενισχύει την ευελιξία

Τα όργανα του γυμναστηρίου εκγυμνάζουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, σε αντίθεση με το κολύμπι που καταφέρνει συνολική εκγύμναση του σώματος, βοηθώντας έτσι τις αρθρώσεις και τους συνδέσμους να παραμείνουν ευέλικτοι, αφού κάθε κίνηση του χεριού σε συντονισμό με τα πόδια και το κεφάλι, τεντώνουν το σώμα σε όλη του την έκταση.

Διατηρεί υγιή την καρδιά

Πέρα από τους προφανείς μύες του σώματος που γυμνάζει η κολύμβηση, ασκούνται και εσωτερικοί μύες, όπως για παράδειγμα εκείνος της καρδιάς. Δεδομένου ότι η κολύμβηση είναι ουσιαστικά αεροβική άσκηση, βοηθά στην ενδυνάμωση της καρδιάς και στη σωστή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.

Βοηθά στον έλεγχο του βάρους

Η κολύμβηση είναι ένας από τους ιδανικότερους τρόπους ώστε να χάσετε θερμίδες και να διατηρήσετε το βάρος σας ελεγχόμενο. Ο αριθμός των θερμίδων που καίγονται κάθε φορά είναι μια συνάρτηση της φυσικής σας κατάστασης και της έντασης της άσκησης. Ένας τρόπος να αυξήσετε ακόμα περισσότερο το κάψιμο των θερμίδων είναι η εφαρμογή μικρών διαλειμμάτων μεταξύ των ασκήσεων, των οποίων η ένταση και διάρκεια θα αυξάνεται σταδιακά.

Βοηθά στην καταπολέμηση του άσθματος

Η υγρή ατμόσφαιρα του κολυμβητηρίου συμβάλλει στη μείωση των συμπτωμάτων αλλεργιών και του άσθματος. Έρευνες έχουν δείξει πως η κολύμβηση σαν άσκηση, βελτιώνει την πάθηση συνολικά, μειώνοντας την ένταση των συμπτωμάτων, το ροχαλητό και τη συχνότητα των κρίσεων που απαιτούν νοσηλεία. Τέλος, η κολύμβηση, δρα βοηθητικά και σε άτομα που δεν πάσχουν από αναπνευστικά προβλήματα, καθώς επεκτείνει τις δυνατότητες των πνευμόνων και διδάσκει σωστούς τρόπους αναπνοής.

Ισορροπεί τα επίπεδα της χοληστερίνης

Η αεροβική πλευρά της κολύμβησης βοηθά στην εξισορρόπηση της καλής και της κακής χοληστερίνης στο αίμα, ιδιαιτέρως ανεβάζοντας τα επίπεδα της πρώτης. Επιπλέον, σχετικές έρευνες έχουν δείξει πως η αεροβική άσκηση, όπως είναι το κολύμπι, ενισχύει τη διατήρηση της ελαστικότητας των αρτηριών, που είναι μια από τις ιδιότητες που χάνει ο οργανισμός καθώς μεγαλώνουμε.

Απαλύνει από το άγχος

Μια από τις καλύτερες συνέπειες της κολύμβησης είναι η απελευθέρωση χημικών, όπως οι ενδορφίνες, οι οποίες ευθύνονται για την καλή μας διάθεση. Επιπλέον, το συνεχές τέντωμα και χαλάρωμα των μυών, σε συνδυασμό με την σταθερή αναπνοή, παραπέμπει στις χαλαρωτικές επιδράσεις της γιόγκας.

Αυξάνει το μέσο όρο ζωής

Ένας πολύ καλός λόγος για να αρχίσετε το κολύμπι και που δύσκολα θα αγνοήσετε, αφορά στη μακροζωία σας. Έρευνα του Πανεπιστημίου της South Carolina, που μελέτησε δείγμα 40,457 ανδρών, ηλικιών 20-90 για διάστημα 32 ετών, ανακάλυψε πως όσοι κολυμπούσαν, ζούσαν πολύ περισσότερο από όσους συνήθιζαν να τρέχουν ή να μην κάνουν κανένα είδος γυμναστικής.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-07-26T17:44:08+00:00