Όσα δε γνωρίζετε για τη γυμναστική με βάρη

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Η προπόνηση με βάρη κάνει καλό στο σώμα, αφού εκτός από το ότι βελτιώνει την εμφάνισή μας, αν μπείτε στη διαδικασία να κάνετε δύο φορές την εβδομάδα ασκήσεις ενδυνάμωσης, τότε μπορείτε να λάβετε πολλαπλά οφέλη. Αν δεν έχετε πειστεί ακόμη, ας δούμε παρακάτω τα συντριπτικά οφέλη της άσκησης με βάρη που ίσως δε γνωρίζατε.

Τονώνει το μεταβολισμό μας
Η προπόνηση με βάρη δεν «καίει» θερμίδες για όσο γυμναζόμαστε, μα συνεχίζει τη διαδικασία αρκετό χρόνο μετά την τελευταία μας άσκηση. Μια νέα έρευνα του Southern Illinois University μας λέει πως άνθρωποι που πρόβαιναν συνήθως σε άσκηση 15 λεπτών με αντιστάσεις, κατάφερναν να καίνε 100 εξτρά θερμίδες την ημέρα, ακόμη και τρεις ημέρες μετά την προπόνηση.

Εκτός από το χτίσιμο των μυών μας, η γυμναστική με αντιστάσεις θα σας βοηθήσει να καίτε περισσότερες θερμίδες συνολικά. Πιο συγκεκριμένα, κάθε μισό κιλό μυός καίει 7-10 θερμίδες έναντι 2-3 για μισό κιλό λίπους.

Βοηθά τη μνήμη
Αν είστε από τους ανθρώπους που ξεχνούν εύκολα μικρά καθημερινά πράγματα, τότε σύμφωνα με ερευνητές του University of British Columbia η λύση βρίσκεται στη γυμναστική με βάρη. Γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας που έκαναν ασκήσεις ενδυνάμωσης για ένα εξάμηνο δε σημείωσαν μόνο καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά τη μνήμη τους σε σχέση με όσες έκαναν αερόβια γυμναστική, αλλά είχαν και καλύτερη συγκέντρωση και υψηλότερης βαθμίδας εγκεφαλική λειτουργία, όπως για παράδειγμα στην επίλυση συγκρούσεων.

Μία νέα έρευνα αποδεικνύει πως η άσκηση με βάρη μπορεί να σας βοηθήσει και βραχυπρόθεσμα. Μία ομάδα ερευνητών ανακάλυψε πως όσοι χρησιμοποίησαν για 20 λεπτά μηχάνημα έκτασης ποδιών, σημείωναν επίδοση 10% καλύτερη σε ζητήματα μνήμης δύο ημέρες αργότερα συγκριτικά με όσους δε συμμετείχαν σε κανένα είδος γυμναστικής.

Προστατεύει τα οστά
Καθώς μεγαλώνουμε, δε χάνουμε μόνο οστική μάζα, μακαι τα οστά μας γίνονται πιο λεπτά και αδύναμα, κάτι που σημαίνει πως καθίστανται πιο ευάλωτα σε κατάγματα, ειδικά αν μιλάμε και για γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση.

Η γυμναστική με βάρη που δίνει έμφαση στα οστά, οδηγεί με τη σειρά της στη δημιουργία νέων κυττάρων, χτίζοντας με αυτόν τον τρόπο οστική πυκνότητα.

Διατηρεί το βάρος σας σε κανονικά επίπεδα
Σύμφωνα με μία νέα έρευνα του αμερικανικού ΚΕΕΛΠΝΟ, ο αριθμός όσων προέβαιναν τακτικά σε ασκήσεις ενδυνάμωσης, έχασαν βάρος και το διατήρησαν είναι διπλάσιος συγκριτικά με όσους δεν ασκούνταν καθόλου. Έπειτα, γυναίκες που ασκούνται με βάρη, έχουν χαμηλότερα επίπεδα ενδοκοιλακού λίπους, το οποίο χάνεται πολύ δύσκολα και είναι και επικίνδυνο για τη μακροπρόθεσμη υγεία.

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, η γυμναστική με βάρη μόνο καλό έχει να κάνει στη ζωή σας. Ελάτε τώρα στο Bodyscape και απολαύστε τα συντριπτικά της οφέλη για το σώμα σας!

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2019-01-03T18:12:40+00:00