Η σωστή προπόνηση για τις γυναίκες κάθε ηλικίας

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Η γυμναστική αφορά όλους, ωστόσο προκειμένου να παραμείνουμε υγιείς και σε φόρμα, πρέπει να ακολουθήσουμε και τη σωστή προπόνηση, ανάλογα και με την ηλικία. Ειδικά για τις γυναίκες, κάθε νέα δεκαετία της ζωής τους φέρνει νέες απαιτήσεις, οι οποίες πρέπει να ανταποκριθούν και στο πρόγραμμα γυμναστικής τους. Ας δούμε πώς πρέπει να προσαρμόσετε τις ασκήσεις σας ανάλογα με την ηλικία σας.

Για γυναίκες στα 20

Οι γυναίκες στα 20 τους χρόνια, πρέπει να αρχίσουν να προσέχουν την υγεία και τη φυσική τους κατάσταση, ώστε να καθυστερήσουν τα συμπτώματα της γήρανσης, να διατηρήσουν τους μυς και τα οστά τους γερά και να σμιλεύσουν το σώμα που επιθυμούν να έχουν. Αν ανήκετε στη συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία επιλέξτε ασκήσεις cardio όπως αερόμπικ, kickboxing, boot camp, χορό και ασκήσεις ευλυγισίας όπως η yoga και pilates.

Για γυναίκες στα 30 και στα 40

Οι γυναίκες που είναι 30 ετών και άνω πρέπει να προσέχουν ακόμη περισσότερο τον εαυτό τους, καθώς εμφανίζονται και άλλες ανάγκες. Ο γάμος, η εγκυμοσύνη, η μητρότητα και η καριέρα μπορεί να υπερφορτώσουν τον οργανισμό και την υγεία σας. Εάν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, τότε δώστε έμφαση στη μυϊκή δύναμη, σε ασκήσεις που βελτιώνουν την οστική πυκνότητα και αυξάνουν το μεταβολισμό.

Επίσης, σε αυτές τις ηλικίες εμφανίζονται ασθένειες και συνθήκες όπως υπέρταση, διαβήτης, καρδιακές παθήσεις, παχυσαρκία, αργή απώλεια βάρους, μείωση του μεταβολισμού και αύξηση σωματικού λίπους. Αυτά τα χρόνια είναι ίσως η καλύτερη στιγμή για να γίνεται φανατικές του γυμναστηρίου και να επιλέξετε καλές διατροφικές συνήθειες. Στις προπονήσεις σας δώστε έμφαση σε ασκήσεις όπως η yoga και το pilates, που δυναμώνουν τον πυρήνα του σώματος και ενισχύουν την ευελιξία. Επίσης, μπορείτε να κάνετε  ασκήσεις ενδυνάμωσης με ελαφριά βάρη και καρδιαγγειακές ασκήσεις, όπως η ποδηλασία ή το περπάτημα.

Για γυναίκες άνω των 50 ετών

Από την ηλικία των 50 και μετά, η ζωή μιας γυναίκας χαρακτηρίζεται από ορμονικές αλλαγές, αργό μεταβολισμό, μειωμένη δύναμη των μυών, αύξηση βάρους και αλλαγές στη σύνθεση του σώματος. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε αδέξιες και ανθυγιεινές αποθέσεις λίπους στη μέση και τους γοφούς.

Προεμμηνοπαυσιακά συμπτώματα, υπέρταση, διαβήτης, οστεοπόρωση είναι μερικές μόνο από τις παθήσεις που είναι κοινές σε αυτές τις ηλικίες. Άρα πρέπει να αποφεύγετε  ασκήσεις όπως το τρέξιμο, η αεροβική γυμναστική, η βαριά προπόνηση με βάρη και ασκήσεις με υψηλή ένταση, προκειμένου να προστατεύσετε το σώμα σας από τραυματισμούς. Ιδανικές προπονήσεις αναδεικνύονται η ποδηλασία, το κολύμπι, η yoga, η power yoga, το pilates και η γυμναστική με ελαφριά βάρη.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-07-26T17:43:28+00:00