Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Η κολύμβηση είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις για καρδιαγγειακή προπόνηση υψηλής ποιότητας, την ίδια στιγμή που ελαχιστοποιεί τα σημάδια του στρες στις αρθρώσεις σας. Η καρδιαγγειακή άσκηση αυξάνει τον ρυθμό της καρδιάς σας, ενώ κάνει καλό και στους πνεύμονές σας. Είναι ο τύπος της άσκησης που καίει τις περισσότερες θερμίδες και θα πρέπει να πραγματοποιείται για τουλάχιστον 30 λεπτά τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα για μέγιστα οφέλη στην καρδιά, τους πνεύμονες και την κυκλοφορία σας. Επίσης, είναι ένα ιδανικό είδος άσκησης για εγκύους και για υπέρβαρα άτομα.

Μια πισίνα είναι ένα μέρος στο οποίο μπορείτε να επιδοθείτε σε πολλά και διαφορετικά είδη προπόνησης και όλα αυτά σε ένα και μόνο μέρος. Ως εναλλακτική γυμναστική, σας επιτρέπει να εκγυμνάσετε τους γλουτούς σας, την αντοχή σας και την δύναμη των χεριών σας δίχως να χρειαστεί να κοπιάσετε όσο στην στατική αίθουσα του γυμναστηρίου. Επιπροσθέτως, σε αντίθεση με άλλες μορφές καρδιαγγειακής άσκησης, η κολύμβηση είναι απίθανο να προκαλέσει κρίσεις άσθματος και συμβάλλει στην αυξημένη αυτοπεποίθηση που προκύπτει από τον καλύτερο έλεγχο του σώματος, αλλά και στον αύξηση του όγκου του πνεύμονα.

Μια ακόμη διαφοροποίηση της κολύμβησης από τις κλασικές μορφές προπόνησης είναι ο τρόπος που αναπνέετε κατά τη διάρκειά της. Κατά τη διάρκεια του τζόγκινγκ ή μιας διαδρομής με ποδήλατο, η αναπνοή σας τείνει να χάνεται. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει με την κολύμβηση. Επειδή το κεφάλι σας είναι κάτω από το νερό καθώς κολυμπάτε, αυτές οι προσαρμογές στην αναπνοή είναι ζωτικής σημασίας και μπορούν να βελτιώσουν την ισχύ των αναπνευστικών σας μυών. Αυτό το είδος αναπνοής κρατά τις τόσο σημαντικές κυψελίδες του πνεύμονα ακέραιες και συνδράμει στη συγκόλλησή τους.

Έπειτα, η εξάσκηση του σώματός σας σε οριζόντια στάση, εν αντιθέσει με την όρθια στάση της αεροβικής μορφής άσκησης, είναι ένας ιδανικός τρόπος να αντισταθμίσετε την ώρα που ξοδεύετε καθημερινά καθισμένοι στο γραφείο ή μπροστά από ένα τιμόνι. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη στάση σας και να αποφύγετε τους τραυματισμούς και τον πόνο στην πλάτη που προέρχεται από τον καθιστικό τρόπο ζωής.

Αν πάρετε την απόφαση να ξεκινήσετε την κολύμβηση, κάνετέ το σωστά και πάρτε το χρόνο σας, χωρίς να κάνετε πάρα πολλά από νωρίς και δίνοντας έμφαση στην κατάλληλη τεχνική. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με την κολύμβηση, θα είναι δύσκολο να χαλαρώσετε μέσα στο νερό και αν είστε νευρικοί και αγχωμένοι θα περιορίσετε σε σημαντικό βαθμό τα οφέλη της άσκησης. Ξεκινήστε λοιπόν με 30λεπτες επισκέψεις στην πισίνα τρεις φορές την εβδομάδα και αργά και σταθερά αυξήστε το ρυθμό των επισκέψεων, όπως θα κάνατε και με ένα πρόγραμμα για τρέξιμο.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.