Τα οφέλη του Prenatal Pilates

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Έχετε ακούσει πολλά για τα πλεονεκτήματα του Pilates. Πρόκειται για μια προπόνηση η οποία επικεντρώνεται κυρίως στον πυρήνα του σώματος, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία ασκήσεων που στοχεύουν στην κοιλιακή χώρα και τους μυς της σπονδυλικής στήλης. Η διατήρηση αυτών των περιοχών του σώματος σε καλή κατάσταση σε όλη την εγκυμοσύνη σας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη μείωση των συνηθισμένων πόνων και των πόνων που σχετίζονται με την αυξανόμενη κοιλιά σας. Και αν χτίσετε αυτούς τους μυς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, πιθανότατα θα έχετε μια ταχύτερη ανάκαμψη στο σώμα που είχατε πριν την εγκυμοσύνη. Ας ρίξουμε μια ματιά στα οφέλη του Prenatal Pilates.

Ενδυνάμωση του κέντρου βάρους σας

Το κύριο όφελος από τo Prenatal Pilates είναι η ικανότητά της να ενισχύει την ισχύ του πυρήνα του σώματός σας. Ο πυρήνας του σώματος είναι στην πραγματικότητα ένας συνδυασμός αρκετών ομάδων μυών: οι κοιλιακοί, η λεκάνη, η πλάτη. Ένας ισχυρός πυρήνας είναι σημαντικός για διάφορους λόγους.

  • Κοιλιακοί: Οι δυνατοί κοιλιακοί βοηθούν το σώμα σας να αφομοιώσει καλύτερα την ολοένα αυξανόμενη κοιλιά σας. Όσο πιο δυνατό είναι το κέντρο βάρους σας, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να υποφέρετε από τους πόνους της εγκυμοσύνης, ειδικά κατά το δεύτερο και το τρίτο τρίμηνο.
  • Μυς της πλάτης: Οι ισχυροί μυς της πλάτης βοηθούν στην ανακούφιση του στρες στο σώμα σας, καθώς το βάρος ανακατανέμεται. Η διατήρηση της καλής στάσης του σώματος μπορεί να γίνει πιο δύσκολη καθώς η εγκυμοσύνη σας εξελίσσεται, αλλά είναι σημαντικό να συνεχίσετε αυτές τις ασκήσεις. Όχι μόνο η καλή στάση θα μειώσει το άγχος στο σώμα σας γενικά, αλλά δημιουργεί περισσότερο χώρο για το μωρό σας και τα δικά σας όργανα, πράγμα που σημαίνει ότι θα είστε πιο άνετα.
  • Λεκάνη: Οι ισχυροί μυς της λεκάνης μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της δύναμης πίσω από κάθε καθημερινή δραστηριότητα ή εργασία, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να κερδίσετε χρόνο αλλά και δυνάμεις. Ο συνδυασμός των Pilates με τις ασκήσεις Kegel θα σας βγάλει μόνο κερδισμένες.

Βελτίωση της αναπνοής σας

Ένα άλλο πολύ βασικό όφελος του Pilates σχετίζεται με την αναπνοή. Ο εκπαιδευτής σας θα σας βοηθήσει να εστιάσετε την αναπνοή σας ενώ περνάτε μέσα από μια σειρά ασκήσεων, για να κρατήσετε τη σωστή στάση ακόμα και όταν αυτές γίνονται πιο δύσκολες. Αυτός ο έλεγχος της αναπνοής λειτουργεί ως μια θαυμάσια πρακτική πριν από την γέννα. Κατά τη διάρκεια της γέννας θα μπορείτε να αναπνέετε μέσω συσπάσεων καθώς και να χρησιμοποιείτε την αναπνοή σας για να κάνετε αυτές τις πιέσεις πιο αποτελεσματικές. Η εκμάθηση για να αυξήσετε τον έλεγχο της αναπνοής σας θα είναι επίσης χρήσιμη, καθώς η αναπνοή σας γίνεται πιο περιορισμένη. Ενώ το μωρό σας μεγαλώνει και σπρώχνει προς τα πάνω στο στήθος σας, οι αναπνευστικές ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις αναπνοές σας.

Το σημαντικό με τις Pilates στην εγκυμοσύνη είναι να τις κάνετε με συνέπεια.

Όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης, η έγκριση για την καλή σας κατάσταση από το γιατρό σας πριν από την έναρξη είναι μια καλή ιδέα. Το Pilates είναι μια εξαιρετική άσκηση για τις μέλλουσες μητέρες. Πολλά μέλη της ιατρικής κοινότητας υποστηρίζουν το Pilates ως ασφαλή άσκηση εγκυμοσύνης και συνιστούν τη χρήση του. Προσπαθήστε να ολοκληρώσετε μια προπόνηση τέσσερις έως πέντε φορές την εβδομάδα – και αν μπορείτε να προπονηθείτε καθημερινά, ακόμα καλύτερα. Πάρτε χρόνο για τον εαυτό σας. Η επίγνωση ότι το κάνετε αυτό τόσο για τον εαυτό σας όσο και για το μωρό σας είναι μόνο το κίνητρο να βρείτε το χρόνο που χρειάζεστε για να ολοκληρώσετε την προπόνησή σας!

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-06-14T18:02:35+00:00