Τα πολλαπλά οφέλη της CrossTraining

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Πολλοί άνθρωποι κολλάνε σε μια συγκεκριμένη τεχνική, στο βαθμό που κολλάνε σε αυτή και μετά αδυνατούν να ξεφύγουν από τη ρουτίνα. Για το καλό της προσωπικής μας εξέλιξης όμως, πρέπει να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας και τις πρακτικές μας.
Όσον αφορά το γυμναστήριο, αυτό προϋποθέτει την έξοδο από τη ζώνη της άνεσής σας και την αναζήτηση φρέσκων, πιο δυναμικών προγραμμάτων. Η Cross Training αποτελεί τη βάση αυτής της προσέγγισης, αντλώντας από μια ποικιλία ασκήσεων και ενσωματώνοντάς τις σε έντονες και εξαιρετικά παραγωγικές προπονήσεις. Η CrossTraining είναι η μέθοδος συνδυασμού διαφόρων στρατηγικών προπόνησης (για παράδειγμα, bodybuilding, τρέξιμο και μποξ) για μια ενιαία, ολοκληρωμένη συνεδρία. Για να καταλάβετε τα οφέλη που θα έχετε, η CrossTrainingχρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στον αμερικανικό στρατό και από αθλητές του NBA.
Εκτελώντας μια ποικιλία ασκήσεων από διαφορετικούς κλάδους, ζητάτε περισσότερο από το σώμα σας απόό,τι σε μια παραδοσιακή προσέγγιση. Ο αυξημένος φόρτος εργασίας και η ποικιλία οδηγούν και σε αυξημένη ικανότητα. Με άλλα λόγια, κάνοντας περισσότερα με το σώμα σας, οι αθλητικές σας επιδόσεις δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να αναπτυχθούν.
Οι προπονήσεις Cross Training δεν είναι προσαρμοσμένες σε ένα μόνο στόχο, όπως η ενίσχυση της δύναμης ή να γίνετε πιο γρήγοροι, αλλά η κάλυψη αυτών των αναγκών ταυτόχρονα. Με αυτή την προπόνηση, είναι δυνατό να κερδίσετε μυς, να χάσετε λίπος, να αυξήσετε την καρδιο-αεροβική σας ικανότητα και να ενδυναμώσετε τα πόδια σας – όλα αυτά σε μία προπόνηση.
Όταν τραυματίζεστε κάνοντας γυμναστική, αυτό συμβαίνει επειδή το παρακάνετε με μια συγκεκριμένη άσκηση. Είτε τρέχετε, είτε κάνετε squats, είτε οποιαδήποτε άλλη άσκηση, το σώμα σας καταπονείται μετά από τις πολλές επαναλήψεις. Οι αρθρώσεις, οι σύνδεσμοι, οι μύες και οι τένοντες σε όλο το σώμα σας βρίσκονται υπό τεράστια πίεση μετά από την επανάληψη μιας κίνησης και είναι σημαντικό να τους δώσετε ένα διάλειμμα.
Αναμειγνύοντας τη ρουτίνα της γυμναστικής σας, δίνετε στα υπερβολικά καταπονημένα μέρη του σώματός σας την ευκαιρία να ξεκουραστούν και στα υπο-χρησιμοποιημένα μια ευκαιρία να ενισχυθούν και να γυμναστούν ομοιόμορφα. Με την Cross Training μπορείτε να γίνετε ένας πιο υγιής, πληρέστερος αθλητής.
Η ενεργή ανάκαμψη είναι η πρακτική της χρήσης ενός εναλλακτικού τρόπου εκγύμνασης για την αποκατάσταση από την αρχική σας μέθοδο γυμναστικής. Για παράδειγμα, πολλοί επαγγελματίες ποδοσφαιριστές κάνουν προπονήσεις κολύμβησης και ασκήσεις αντοχής στην πισίνα για να ανακάμψουν ενεργά από τις παραδοσιακές γυμναστικές τους με βάρη. Εκτός από την προετοιμασίας και την πρόληψη των τραυματισμών η ενεργή ανάκτηση μέσα από το Cross Training, έχει αποδειχθεί ότι στην πραγματικότητα επιταχύνει την ανάρρωση αυξάνοντας τη ροή του αίματος και την παροχή θρεπτικών ουσιών στον μυϊκό ιστό που έχει υποστεί βλάβη.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
2018-02-22T19:49:05+00:00